petak, 28. avgust 2015.  00:29h
Pročitano 516 puta

Muči vas nesanica? Evo šta treba da uradite!

Ponekad ni topla kupka, čaj od kamilice ili brojanje ovaca ne pomaže da utonemo u san uprkos tome što smo umorni.

foto: ilustracija foto: ilustracija

To se događa zbog užurbanog načina života i stresa koji ne dopuštaju mislima da se smire već užurbano cirkulišu mozgom i u vreme kada bi trebalo da spavamo. Kada nismo opušteni u mislima i naše telo je u grču, a to ne doprinosi mirnom snu.

Pojedini doktori u svetu  zagovornici su tehnike disanja 4-7-8 koja opušta mišiće i čisti misli, a temelji se na drevnoj indijskoj praksi.

Ovom tehnikom postiže se da više kiseonika uđe u pluća, a samim tim i u celo telo, i tako ga opušta, a preporučuje ne samo pred spavanje, već i tokom dana kada smo pod stresom.

Spavanje za 60 sekundi:

1. Izdahnite u potpunosti vazduh kroz usta uz glasno šištanje.

2. Zatvorite usta, udišite tiho kroz nos i u mislima brojite do četiri.

3. Zadržite dah brojeći do sedam.

4. Ponovo izdahnite u potpunosti vazduh kroz usta uz glasno šištanje i neka to traje osam sekundi.

5. Udahnite i ponovite ciklus tri puta za ukupno četiri udisaja.

 

Autor:  LJ. M.
Ocenite ovaj članak:
(1 Glas)
EUR 0.00 0.00 USD 0.00 0.00 CHF 0.00 0.00 SEK 0.00 0.00

Popularni popusti

Error: No articles to display