sreda, 23. januar 2019.  16:45h
Pročitano 858 puta

Iste mete, isti sadržaj, različiti mediji

Iz mejlova poslatih svim televizijama koje su u vlasništvu Radoice Milosavljevića, kako pišu  Južne vesti koje su dobile iz jednog, a autentičnost potvrdile iz više izvora, pod nazivom “URGENTNO!”, uredništvo tih televizija obaveštava se da bez obzira na druge sadržaje, u naredna tri dana u udarnim terminima budu samo tri teme, Đilas, Hitler i Sergej.

Naredba svima o čemu da izveštavaju; printscreen Naredba svima o čemu da izveštavaju; printscreen foto: privatna arhiva JV

Ono što gledaoci različitih televizija koje imaju isti sadržaj u informativnim emisijama već dugo pretpostavljaju - da određene ličnosti targetiraju i istovetno izveštavaju po nečijem nalogu, prvi put je i zvanično potvrđeno a Južne vesti došle su do mejlova koji stižu na adrese više lokalnih medija u Srbiji.

ĐILAS, HITLER I SERGEJ - TO SU TRI TEME, KOJE TREBA DA NAM ZAUZMU PROSTOR U INFORMATIVI! - piše u uputstvu za lokalne TV stanice.

Izvor Južnih vesti tvrdi, a redakciji su prosleđeni i brojni drugi mejlovi sa uputstvima, da ovo nije prvi put, ali da su ranije ta uputstva bila drugačija - prenositi ceremonije na kojima se pojavljuje predsednik Srbije Aleksandar Vučić i direktno prenositi njegove konferencije za novinare i sva obraćanja javnosti.

Međutim, izvor JV objašnjava da se tek sada i lokalni mediji aktivno uključuju u “obračun sa neistomišljenicima i političkim protivnicima vlasti”.

Novinarka Tamara Skrozza rekla je za Južne vesti da nije iznenađena, jer je i do sada bilo jasno da koordinisanost medijskih hajki nije slučajna.

Ova naredba samo je dokaz da se iza svih tih progona krije jedan "mastermajnd", jedan "dirigent" koji pažljivo upravlja delovima tog sistema - brine se čime će počinjati vesti, kakvim će slikama biti "pokrivane" i šta im je najvažnija poruka - kaže Skrozza.

Na adrese lokalnih televizija, kako se vidi u mejlovima, najčešće stiže obaveštenje da je obavezno emitovati emisiju “Kontravizija” i traži se povratna informacija o terminima, kao i potvrde da je emisija emitovana.

U juče prosleđenom uputstvu, međutim, pored tri teme i teksta koji moraju da emituju, poslata je napomena o još jednoj obavezi.

Napomena: Sutra (23. 1. 2019.) da se svi uključe u konferenciju za novinare Srpskog telegrafa, koja počinje u 10:30 h - napisano je velikim slovima.

Ko šalje uputstva?

Sami mejlovi kojima Južne vesti raspolažu kao nalogodavca ne identifikuju ni vlast ni stranku na vlasti - SNS, a urednici lokalnih televizija koje smo kontaktirali zvanično o ovoj temi ne žele da govore, niti da odgovore na pitanje ko je Nikola Siljanović ili Šiljanović, potpisan kao pošiljalac. Novinari svoja nezvanična saznanja o pošiljaocu zasada nisu uspeli da zvanično potvrde.

Poznavaoci prilika kao vezu sa Srpskom naprednom strankom, ipak, prepoznaju vlasnika televizija kojima je mejl poslat Radoicu Milosavljevića, bliskog sadašnjem direktoru BIA-a i funkcioneru SNS-a Bratislavu Gašiću.

O njemu se izveštavalo i kada je za 3 godine kupio 8 medija, a na pitanja o poreklu 280 hiljada potrošenih evra, državni organi nisu odgovorili, pišu Južne vesti

 

Autor:  Južne vesti, Lj. M.
Ocenite ovaj članak:
(4 glasova)

Komentari  

+1 #1 Meta 23-01-2019 17:42
Bolesnici. Jos samo da istetoviraju svim gradjanima metu na celo, pa ko im se ne svidja... snajper bato!!!
Odgovori
+1 #2 Vladan 23-01-2019 18:03
Po polako bato ničija nije do zore gorela!
Odgovori

Dodaj komentar



Saglasan sam sa pravilima komentarisanja navedenim u uslovima korišćenja!
EUR 0.00 0.00 USD 0.00 0.00 CHF 0.00 0.00 SEK 0.00 0.00

Popularni popusti

Error: No articles to display